23 Mart 2010 Salı

Sevenler Gönlüne Sarsınlar Beni

İlim deryasında batılsa yolum
İster vursun ister sürsünler beni
İnsandan gayrıya dönerse yüzüm
Dar-ı Mansur gibi assınlar beni.

Namertler bezminde alıp sattıysam
Nefsime kanıp ta haram tattıysam
Gösterişe mescitte namaz kıldıysam
Mahşeri alemde yaksınlar beni.

Bu dünya fanidir sayılı günüm
Yüzon dört sureden fehmeder dilim
Kalmasa toprağım saracak bezim
Sevenler gönlüne sarsınlar beni.

Mazlum Aslan’ım aşkına deli
Kırkımı bitirdim yaş oldu elli
Kimi derviş sandı musahip kulu
Arifler hayıra yorsunlar beni.

MazlumAslanBiteker(musahip)

6 yorum:

  1. Ne sevindim, burada blog açtığınıza! Burası blogcu kaynıyor ama siz olmadan hep birşeyler eksik kalıyordu sanki. Asıl şimdi kadro tamamlandı:) Hoşgeldiniz. Sizin şiirlerinizi yorumlamak zevktir benim için...

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler efendim,sizden bunları duymak büyük onur benim için.
    Saygılar sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Hoş geldin ozanım,yeniden birlikte olmak çok güzel gerçekten.

    Saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Musahip, evet arifler hayra yoracaklar seni. Ben biliyorum Musahip aşkına delidir.
    Bizde doğruluk dost kapısıdır dedik, geldik kapına, huzur alır bu garip, senin şiirini okuyunca, ben de o zaman gitmek isterim, ne zaman senin şiirlerine doyunca...

    Kalemine, yüreğine sağlıklar dilerim, daim olsunlar, hiç susmasınlar.

    Allah'a emanet olun ve sağlıcakla kalın.

    http://altunrecep.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Güzel abimm gönlümüz herzaman sizler gibi güzel insanların sevgisi ile dolup taşar.Sizden ricam yeni alşmaya çalışıyorum yeni bloğa burası eski blokcumuzun tadında .Bizleri tanıyan dostlara haber verirseniz inanın çok mutlu ederdiniz beni.
    Sevgi ve hürmetlerimiz sunuyorum .Allaha emanet olun efendim..
    Musahip

    YanıtlaSil
  6. Mazlum abi,nam-ı diğer muhasip ne zaman okusam şiirlerinizi diyorum ki,hak badesi içmiş bu yürek bir çırpıda su gibi ardı ardına nasıl da akıyor mısralar dörtlükler.yüreğinize saglık olsun

    Pervanenin Kanatlari

    YanıtlaSil